Conor McGregor REACTS to Machine Gun Kelly FIGHT at VMAs!

ET caught up with professional fighter Conor McGregor after his intense confrontation with Machine Gun Kelly on the VMAs red carpet. The 2021 MTV Video Music Awards aired Sunday, Sept. 12.

Exclusives from :
www.youtube.com/playlist?list...

ਟਿੱਪਣੀਆਂ

  1. Entertainment Tonight

    Entertainment Tonight14 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Check out this new angle of Conor McGregor and Machine Gun Kelly’s scuffle on the VMAs red carpet -> inhistory.info/net/oYuGvmOllqGvY68/v.html

  2. Kevin Keane

    Kevin Keane8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Did everyone get Audio on this video or have I done somthing wrong it's just when I turn the sound down full I can't get any sound when I try to turn it back up🤔

  3. CEW MO

    CEW MO9 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    😂😂😂😂🤡🤡🤡🤡

  4. B4økêñ

    B4økêñ9 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    We support Conor we can do anything for him can fight anyone its gang time ,mark my word man 🤬🤬

  5. Zam Nabukalu

    Zam Nabukalu11 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    @Tk aaaaaaaaaaaaaaazzaaaa

  6. Heraldo Medrano

    Heraldo Medrano12 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    @Leo Luna fake dram

  7. ref kro

    ref kro20 ਮਿੰਟ ਪਹਿਲਾਂ

    i dont fight these vannilla rappers damn

  8. FirstnameLastname

    FirstnameLastnameਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Megan fox and MGK are fucking cringe.

  9. ANISH DAS

    ANISH DAS2 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    2:16 Conor = “ who the fook is that guy “ ?

  10. Mitch M

    Mitch M5 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja rule is such a loser 😂

  11. Adamp83

    Adamp835 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Bro don't come to Louisiana like that.we kill people no fighting

  12. Adamp83

    Adamp835 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    This Irish fighter is all mouth.my Lafayette Louisiana cousin porier.got him right

  13. Dunn Lean

    Dunn Lean7 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    These people are so fake.

  14. BeauRoc Mane

    BeauRoc Mane8 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Conor please go back to Ireland 💁 Thanks 😁😉

  15. Timon

    Timon8 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Conor was there Acting Like a Little Fanboy Bitch!!!!

  16. Bondcast

    Bondcast10 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    I need Ja Rules opinion on this

  17. Peachy Vibes

    Peachy Vibes10 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    When she said whatever daddy says I cringedddd

  18. Manuel Frausto

    Manuel Frausto10 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Imma start this. I think Eminem payed Connor to punk out mgk

  19. shane Omatic

    shane Omatic11 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    When Megan Fox called MGK a boy and not a man. Lmaooooooo

  20. Skrawn

    Skrawn11 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Shame, washed up Ja Rule acting like he's still relevant..😂😂😂😂

  21. synth hero

    synth hero13 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Ashanti is still a little hottie

  22. RAEMAN ➊

    RAEMAN ➊13 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja Rule still alive?🤣. I thought this dude still left in 2003 after 50 anilihated him.

  23. S U R V I V E

    S U R V I V E11 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    2 of Em's victims in the same space, crazy

  24. max bertinasco

    max bertinasco14 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Connor:goes on a rant on what happened MGK: ÆGH (smacks microphone)

  25. LLubdeR

    LLubdeR14 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Damn, i never knew Megan Fox droped so deep to the level of a crackhead like MGK… i always wo dered what happened to this talented woman… now i know… what a waste

  26. hen ko

    hen ko15 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    wanna get anywhere near this dude 😂

  27. SVAntonio

    SVAntonio16 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja rule kept watching his back because there was a Marshall behind him see what I did there 😅

  28. Loogs Flamez

    Loogs Flamez16 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    McGregor is ozzy osbourne if he chose a different career choice

  29. hen ko

    hen ko15 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    That's what happens when you invite more than one Irish man to your event. You do know a group of Irish men is called a fight of Irish men.

  30. Super___Man

    Super___Man19 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Made me feel like middle school for a second!

  31. Pwincess Farkas

    Pwincess Farkas23 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    I love Ja Rule bud he’s iconic

  32. Daniel Skugge

    Daniel Skuggeਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Fire island Ja Rule should actually be in jail. If not cancelled. Quite delusional to attend to red carpets after that 😂😂 thought he would find a place to hide for the rest of his life.

  33. J Dizzle

    J Dizzleਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    JaRule and Ashanti? Was this in 2021 or 1998?

  34. The Seeker

    The Seekerਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Machine Gun Pussy! Little vanilla ice wannabe rapper but not as good :)

  35. Shortcut 101

    Shortcut 101ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    "I don't fight with *little vanilla* who is boy rapper" 🤣

  36. E L I T E O N T H E B E A T

    E L I T E O N T H E B E A Tਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    I don't even know who Conor McGregor is except he fought Floyd and lost like they all do.... 🤣😅🤦 Facts

  37. Sami

    Samiਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Not gonna lie I’m not a McGregor fan, but this made me love him so much for saying “I dunno dis guy except he was with Megan fox” lol

  38. aswer huio

    aswer huioਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Even with a broken ankle, Conner would annihilate MGK

  39. Pinhal Silva

    Pinhal Silvaਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    I dont like MGK but Im almost sure is something about Megan Fox I think Connor is felling lonely

  40. daledondale

    daledondaleਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    who tf is ja rule

  41. daledondale

    daledondaleਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    @aswer huio who tf is T.I.

  42. aswer huio

    aswer huioਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja Rule look like T.I. tf

  43. Oliver o niell

    Oliver o niellਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    That's what happens when you invite more than one Irish man to your event. You do know a group of Irish men is called a fight of Irish men.

  44. Rik Sav

    Rik Savਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Tekashi 69 ain't got shit on Ja Rule 🐹🐹 🤣

  45. Mikal Bates

    Mikal Batesਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    MGK is a total wuss!

  46. Philip D

    Philip Dਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Conor McGregor is officially a little rich weird guy hanging out with elite red carpet nerds

  47. Dominico Cosma

    Dominico Cosma2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    What a snitch lol

  48. Alpha Marz

    Alpha Marz2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Damn. Headline is clickbait. #FakeNews

  49. Julie Davis

    Julie Davis2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Lmao Ja Rule. Thats how desperate the media is Edit: reminds me of the south park stuff with China vs Japan..... "We can all be a lil bit sneaky...u know pearl harbor...that was a lil bit sneaky...lmfao

  50. jumpy

    jumpy2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Bruh how come literally no celebrity knows MGK, they only know him because he’s with Meghan Fox for the few that do know him

  51. Dunn Lean

    Dunn Lean8 ਘੰਟੇ ਪਹਿਲਾਂ

    Because his ego makes the world blind around him. The guy is just unlikable. There was a time I was a huge fan of mgk but when he dissed eminem for no reason, it showed me all he cared about was clout. Not what he preached in his earlier albums.

  52. 乂BOONE乂

    乂BOONE乂2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    I lost all respect for her lol. She calls him Daddy when she’s as old as MGK’s Daddy.

  53. yeah tbh.

    yeah tbh.2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    who is that cute girl in pink at 00:22 ?

  54. Jonh Wick

    Jonh Wick2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    MGK the man

  55. opzz xsin

    opzz xsin2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    1:38 most talented I have never laughed so much in my whole life🤣🤣

  56. GUIDANCE

    GUIDANCE2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Conor bullied the shit out of Megan

  57. Jay Era

    Jay Era2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja Rule look like T.I. tf

  58. opzz xsin

    opzz xsin2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    You dont fight little vanilla boy rappers😂 damn why conor do mgk like that

  59. Adrian Medina

    Adrian Medina2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Looks like eminem has some song material right here

  60. ls1drvr

    ls1drvr2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Coner would kick his machine gun head off his body. He couldn’t battle Eminem and he surely can’t beat up the Irishman.

  61. Obi Juan Jabroni

    Obi Juan Jabroni2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Plot twist - Conor McGregor was hired by Brian Austin Green

  62. The Void&Corrupted

    The Void&Corrupted2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Can somebody please get a hold of Ja'Rule and make sense of all this.!! Where is JAAAA?

  63. Robert Bosley

    Robert Bosley2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    What in the world is Ja Rule doing at the VMAs? Eminem ruined that dude

  64. Jordan McGinnis

    Jordan McGinnis2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Someone call Ja so I can make sense of all of this!

  65. ghezoi Mr

    ghezoi Mr2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    This is cancer.

  66. mark nevels

    mark nevels2 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Why is JA-RULE at the VMA'S?!

  67. Keisha L

    Keisha L3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    I more suprised to see ja rule

  68. are nuzzle

    are nuzzle3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    When your ladies calls you a boy . Loolll that's sad

  69. Nothing Left

    Nothing Left3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    1:14 looks like a couple of corpses. They need help for real.

  70. nith machaka

    nith machaka3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja Rule still out here dry snitching

  71. Jodie Moran

    Jodie Moran3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Keep the fight to your career McGregor you just look like a *********

  72. davey - bgames

    davey - bgames3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    He is not a rapper, real rappers dont wear sparkles on the their faces and paint their finger nails 🤡 hes a failing pop artist.

  73. Jodie Moran

    Jodie Moran3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Don't be salty because he can switch genre and smash it 😂

  74. random motherfucker who has good internet

    random motherfucker who has good internet3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    You dont fight little vanilla boy rappers😂 damn why conor do mgk like that

  75. Elaine Frawley

    Elaine Frawley3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Tea is McGregor was trying to get together with Megan Fox a while back and she was NOT interested, so words were exchanged about that and hence the scuffle

  76. Naveed Ali Rehmani

    Naveed Ali Rehmani3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    2:26 Nah bro don't lie 🤥 you fight old people and rappers

  77. Melissa Alexandra

    Melissa Alexandra3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    FIND ME 𝐇ERE 👉 bit.ly/3mGK9Zp?プライベートr続nき ライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもんね(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした!今後は気を付けないとね. . !💖🖤❤️#今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!#この日のライブ配信は、#かならりやばかったですね!#1万人を超える人が見ていたもん(#笑)#やっぱり人参最高!#まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした #今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!#この日のライブ配信は、#かならりやばかったですね! #1万人を超える人が見ていたもん(#笑)#やっぱり人参最高! #まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした #垃圾 今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那sfdsd些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品``

  78. Warcraft Arenas

    Warcraft Arenas3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    "Ja Rule saw the whole thing and breaks it down for us" Ja Rule: I just got here but i heard 10 minutes ago there was a fight" hahahaha.

  79. Ts0usermax

    Ts0usermax3 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    inhistory.info/net/fqJfyZqSmY-mkJs/v.html

  80. Doc

    Doc4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Damn who invited Ja Rule and Ashanti to the VMA’s? They haven’t been relevant since 2003.

  81. S o

    S o4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Nice celebrities and stars AND JA rule lmao

  82. ItsYourMama

    ItsYourMama4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    All has beens

  83. Sippin'Tea

    Sippin'Tea4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    MgK looks like he has cake smeared on his face

  84. juan castillo

    juan castillo4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Pussy returned when McGregor left 🤣

  85. juan castillo

    juan castillo4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Connor should've beat his ass teach that price to quit running his mouth

  86. Adam Knight

    Adam Knight4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Is this a modern biggie vs Tupac

  87. good times 😊

    good times 😊4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    I know id fight you Conner MC Stagger, 10 million and I'll bag you 💯🦾

  88. good times 😊

    good times 😊4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Joe Louis? Who the fuck is that? 🤣😂 Dreams lead to drama just trying to get at your baby mama cuz she ain't fond of ya

  89. Allen Smith

    Allen Smith4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    I remember when MGK was on MTV’s Catfish, he was calling out the Catfish but when McGregor got at him, he did nothing.

  90. Daady Teemo

    Daady Teemo4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja rule happy to be king of nosey folk

  91. Dalia Ido

    Dalia Ido4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Why is the lady speaking like that

  92. Margaret Doyle

    Margaret Doyle4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Conor is just a big show off to be honest if thing's doesn't go his way his like a big kid haveing a temper tantrum

  93. Amanda Mangus

    Amanda Mangus4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Notice how she calls him the most talented boy, lol

  94. jedsithor

    jedsithor4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Holy shit....Ja Rule still exists????

  95. SiggiSmalls297

    SiggiSmalls2974 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    WHO THE FOOK IS THAT GUY???

  96. mikoy huio

    mikoy huio4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Thank you so much for this video!!!?

  97. Jade Duh

    Jade Duh4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    She said it. "Boy" This might just be a phase 🤷🏻‍♂ Ja rule.... Where's his ride at,? He needs to go

  98. Andrew Helliwell

    Andrew Helliwell4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    I'm not a fan of McGregor and I really dislike Kelly but...I'd gladly see Connor knock him out

  99. mikoy huio

    mikoy huio4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja Rule 🤣🤣🤣

  100. Ernesto Herrera

    Ernesto Herrera4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Ooh megan 🦊 are you ok did this man say something just ignore him !!

  101. Bb Boys

    Bb Boys4 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    The best carnor

  102. Bylakop Bhu

    Bylakop Bhu5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Sad to see Megan with him ... no more TMNT

  103. Jamie

    Jamie5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Ja Rule & Ashanti had bangers in the good old days

  104. Jamie

    Jamie5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    What's that on his face?

  105. Anthony Jonas

    Anthony Jonas5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Connor saw Megan fox in that outfit and wanted to try to pull it. Mgk jelly.

  106. Aly

    Aly5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    He's so stupid fighting for no reason

  107. Clairo Sykes

    Clairo Sykes5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    something wrong happen to MGK.. That why he got most enemies

  108. Ask to seduce Miss

    Ask to seduce Miss5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    U can tell conor isn’t from america thinking the “VMA” is the place to be in 2021

  109. J H

    J H5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

    Jake Paul need to knock out ja rule next